18 Haziran 2009 Perşembe

Gönül Yazar - İşte Benim Dünyam [2009] Full Albüm


Gönül Yazar - İşte Benim Dünyam [2009] Full Albüm İçeriği
  • Hicran Yine Hicran
  • Kalbime Koy Başını Doktor
  • Sesimde Şarkısın Aşkım
  • Söyleme Bilmesinler Bu Aşkın Bittiğini
  • Talihin Elinde Oyuncak Oldum
  • Dünyanın Bir Ucundan
  • Şikayetim Var Kaderden Yana
  • Hayatım Dertlere Bir Köle Oldu
  • İşte Benim Dünyam
Gönül Yazar - İşte Benim Dünyam [2009] Full Albüm

Bu Albümleri Daha Önce İndirdiniz Mi?



0 yorum on "Gönül Yazar - İşte Benim Dünyam [2009] Full Albüm"

Add your comment. Please don't spam!
Subscribe in a Reader
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

 

Sanatçıların Bedava MP3 Albümlerini İndirebileceğiniz Platform | Copyright © 2009